Monday, March 14, 2011

Hari istimewa

Terima kasih Ya Allah SWT untuk usia yang telah Engkau berikan kepada Ku saat ku dilahirkan sehingga kini. Terima kasih juga untuk setiap rezeki yang Engkau kurniakan. Terima kasih jua untuk setiap cubaan serta cabaran yang Engkau turunkan.Terima kasih untuk bakat dan ilham yang Engkau anugerahkan pada diri ini. Sesungguhnya terlalu banyak yang telah Engkau berikan kepadaku...dan terlalu sedikit pengabdianku terhadapMu Ya Allah SWT.

Namun begitu, engkau masih menerima walau terkadang aku lupa dan alpa serta silap menafsir makna setiap kurniaan dan dugaan itu.Betapa besar kasihMu...Engkau tetap melindungi aku walaupun terkadang aku seringkali merungut ketika saat-saat lemahku datang bertandang.Aku tidak pernah menafikan hakMu sebagai Khaliq walaupun terkadang aku terbuai dengan kesedihan dan kesakitan yang amat pedih.

Terima kasih Ya Allah atas segala takdir yang telah Engkau tentukan untukku. Engkaulah Ya Maha Besar... Lindungilah aku dan peliharalah aku agar terus berpegang teguh pada taliMu.Ya Allah..Terimalah permohonan hambaMu yang lemah ini..Aminnn..

No comments: